Ensam är stark?

Duktig idiot.. Efter fem dagar lyckas jag uppdatera igen !
På dom här fem dagarna har de blivit en stor förändring, en förändring jag aldrig trodde skulle hända för ett år sen... Men se så fel man kan ha.. Om ensam är stark, varför sitter jag då och känner mig så liten och hjälplös? Varför visar jag svaghet nu? Det är egentligen så mycket jag vill få ur mig, men eftersom jag är sämst på att visa känslor byggs det bara på inombords .. Jag lägger hellre på det där leendet och låtsas som ingenting istället för att gå och gråts mot nåns axel, trots att det egentligen är det som kanske behövs vissa gånger.. Som nu ! Jag är inte stark, och jag har aldrig varit..



Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Har nog inga vettiga ord att säga egentligen, men det måste regna för att det ska bli sol igen. Även fast allt känns hopplöst så måste det vara dåligt ibland för att det ska kunna bli bra.
Du har ju världens finaste lilla tjej som är solskenet i ditt liv, varenda dag! :) <3

Svar: Ja, tack och lov för henne :)
Frida Engström

Kommentera här: