Tillbaka på ruta ett...

 
Den får se ut som den gör just nu antingen tills jag själv har tid att fixa den eller tills jag hittar en snäll vän som erbjuder sig att dona med den.. så det kommer mest troligt dröja innan det blir snyyggt!
 
Nu är det ju dumt att ställa frågan vad som hänt, har ni nån aning om hur mycket det händer på en månad i mitt liv ? När jag tänker efter är det fruktansvärt mycket.. eller så kanske den här månaden har varit extrem.
Ambulans, inlagd på sjukhus, storsjöyran, pinsam vinkväll, jobb, förkylning, särbos på prov, tankar om dagisbyte, Halies utveckling, besök, bröllop, möhippa, jobb.. ja men ALLT mellan himmel & jord !
 
SÅ jag kommer inte berätta för er vad som hänt, om ni inte frågar eller om det inte dyker upp i mitt huvud nån dag.
Det blir föör mycket och för klottrigt att ens vilja läsa.

Hur som, vi mår fin fint förutom en jävla förkylning.
Men den ska inte hindra mig från att göra allt sånt där nödvändigt.
Som att städa, åka och handla mat & kanske tillochmed färga håret?
Och nej, jag kan inte jobba.. det finns hygienregler jag måste följa och att handskas med människors mat i det här tillståndet är vidrigt.. men imorn så !
Är jag fortfarande dålig får jag helt enkelt hålla mig ifrån köket helt och hållet, det får dom ta.
Jag har inte råd att va hemma längre..
Meeen.. jag skriver mer sen / en annan dag / om en månad osv osv.
Byyyyebajs!
 
 
 

Kommentera här: