på vägg in i väggen eller ner i golvet?

Vaken sen 2, 5 timma tillbaka, trots det ligger jag kvar i sängen.. alldeles för svag i kroppen för att kliva upp och alldeles för mycket tankar för att somna till igen.. månaden går mot sitt slut, likaså gör mitt anställningsavtal.  Efter att jag tog på mig 25 timmar extra utöver OCH Halie blev sjuk så försvinner energin mer och mer. Ni bör veta att när Halie är sjuk så är sova ännu värre än vanligt,  vilket gör att det blir fööör lite sömn på nätterna.  Jag är van att inte sova mkt, jag är ju trots allt mamma och det är få som har turen att få såna där barn som sover så fort man lägger ner dom. Igår hann jag inte mer än komma hem så blev jag helt utmattad (på riktigt, inget jag säger för att jag va lite "trött") 
Kroppen började skaka, jag klarade knappt av att stå eller sitta, huvudet blev tomt och magen började krampa. Den där jäävla magen alltså!! 2 arbetsdagar kvar och jag funderar på om det är värt det sen? Lyssnar jag på andra ska jag inte va kvar, lyssnar jag på min kropp skulle jag slutat första gången det visade tecken på hur det skulle bli hela tiden men lyssnar jag på mitt huvud så ska jag göra det för pengarna.  Tänk att pengar är värt så mkt, tänk att jag utsatt mig för att bli ett nervvrak för att kunna gå och ta ut några jävla papperssedlar och köpa nåt ?! 
Nåväl, jag har 3 dagar kvar att fundera, vad säger att nästa ställe blir bättre? Vad säger att det kommer bli nåt nästa ställe? Hur lätt är det att få tag på ett jobb i dagsläget egentligen ?
 

Kommentera här: