Vettiga människor..

Vettiga människor är vad som behövs runt om mig just nu, tyvärr finns det alldeles för få av dom men dom finns!
 
Nu är jag klar med alkoholhanteringskursen (som ni inte ens fått veta att jag ska gå) men vad ska jag säga?! Efter idag så har allting bara snurrat runt i huvudet, han hade såå mycket vettigt att säga.. Oden sak som jag fastnade i var dom som gnäller på nåt (räkna med mig) det är dom Som blir kvar längst i det dom gnäller om, de flesta gnäller för att dom är rädd att förlora, att inte ha den där tryggheten som man har trots att man mår skit över att stanna kvar. så där står vi, missnöjda med det vi har men trots det behåller vi det för att inte vara utan helt..
 
sen att vi inte kan ändra andra människor, vi kan knappt ändra på oss själva.. Vi är dom vi är och förändringarna vi gör försvinner oftast lika fort som dom kom.. Det tvekar jag inte på, inte en sekund..
 
henöjd med dagen, det var så mkt klokt som kom ur den här människan så ska jag ta upp allt så blir det en hel bok.. Dagen fick en att tänka efter, en extra gång !
 
 

Kommentera här: