Bestämmer ni?

Alltså facebook.. Vad är det för jävla regler?!
jag vet att jag stör mig på vad folk lägger upp, MEN då trycker jag på den lätta knappen och döljer deras uppdateringar, då slipper jag se dom.. Lätt va ?? 
Folk får lägga upp sina matbilder, kort på sina barn VARJE dag, hur långt dom gått, dom får skriva "blogginläggslånga" statusar för att tala om vad som hänt och vad som ska hända.. Det tycker dom är okey! 
Vi har varit med i en tävling nu där Halie ligger tvåa, jag har som alla vet lagt ut en gång per dag i 4 dagar för att påminna folk att rösta och det är tydligen tjatigt enligt några ?? Ehh.. En fotografering värd 2500:- är bra i mina ögon, jag har inte dom pengarna att slänga ut bara sådär och är vi så nära på att vinna den tänker jag fan inte gå miste om det bara för att JAG inte får lägga upp vad jag vill på min sida ? Bestämmer ni Vad folk ska lägga upp? Nej, ni bestämmer vad ni vill läsa.. Antingen döljer ni mina uppdateringar.. Eller så tar ni bort mig som vän.. Svårt va ? Tänk att det är så svårt för endel att unna andra något, är det så jobbigt att vi kan vinna det här? Är ni sura för att ni inte hanån delta själva ? Trött på dessa människor, det handlar om en vecka.. Alltså sju inlägg och inte ens det ska ni stå ut med? Skit ner er !!

Kommentera här: