bröstmjölkskrig..

Alltså dessa jävla amningsprotester som visas överallt, på riktigt ?! JA klart som fan att man ska få mata sitt barn hur, vart och när som helst men inte fan måste man väl knäppa bild på det ? Endel tycker att det är stötande, varför är det så svårt att respektera? När jag ammade gick jag alltid undan, för jag respekterade dom andra i rummet. Vissa kanske inte brydde sig, vissa kanske gjorde så att gå iväg lite enskilt och inte slänga fram bröstet framför dom var inte så mkt begärt. Jag visade dom respekt! 
 
Och NEJ, nakenbilder på modeller och amma är inte samma sak. Alla som har sett en morsas bröst (finns undantag) vet att brösten ens är närheten av likadana. En nakenbild på en modell handlar oftast om fräscha, fasta bröst inte ett sprängfyllt, ådrigt, kanske hängigt bröst där bröstvårtan mer ser ut som ja jag vet inte vad. Allting blir sjukare för varje dag, finns det inget bättre man kan göra än att trigga igång nåt jävöa bröstmjölkskrig?

Kommentera här: