.........

Se där ja, ännu en vecka med vakna nätter och inte ens på helgen har man nån chans till lite mer sömn.. vaknar jag på nätterna, ja då är jag vaken sen. Så eftersom jag inte får sova ut på morgonen tänker jag helt ärligt låsa in mig inatt, så att INGEN kan väcka mig för på riktigt, vem fan orkar med 3-4 timmars sömn hur länge som helst? Säger hon som sov så i 1, 5 år innan barnet börja sova någorlunda.. 
 
Jag bryter ju ihop snart, jag mådde tillräckligt dåligt för 2 veckpr sen och sen får jag ansvara för en hund också, slippa sömnen spm jag behövde redan innan vi köpte henne och utsätta alla för damputbrott varje dag istället! 
Nää, jag är snart inte med på det här längre. Helt seriöst så orkar jag inte det här som det är just nu. Ingen planering, inget tänkande.. 
 
 
 

Kommentera här: