Fredagsmys !

Jag älskar fredagar !
Speciellt idag när Lotta åker med Daniel på jobbet så jag & Halie får vara helt själva, det innebär att det är dubbelt så mycket fredagsmys när man har en hel dag på sig :)
 
Vad har jag för vettigt att säga ?
Egentligen ingenting, börjar komma in i en period där jag stör mig på allt och alla så har fått suttit och "slutat följa" folk på facebook. Hatar att behöva vakna upp och behöva bli irriterad direkt, egentligen borde jag ta bort facebook helt och hållet. Men jag är alldeles för nyfiken för det tyvärr.
Nåvääl, nu är det gjort så här sitter jag medans Halie springer och klättrar upp på kökstolarna & snor vindruvor
(hon tror att jag inte ser, men jag anser att hon faktiskt får äta frukt ! hahaha)
Så fort jag vaknat till liv (har fortfarnde inte gjort det efter 4 timmar) så ska jag försöka städa upp här hemma.
Skura alla golven rejält då allt j*vla hundkiss på nåt sätt blir kvar.
Viiidrigt... kiss, bajs, hår osv osv osv..
 
 
 
 

Kommentera här: