Kakor & oliv..

Sakta men säkert närmar det sig 2 årskalas, jag har såå mycket att stå i men orken till att göra det finns inte riktigt där. Måste ta tag i det här, samla alla krafter och faktiskt börja baka, förbereda & beställa grejer som behövs!
Hur fan ska alla få plats? Ibland känns det som vi har föör stor lägenhet men så fort det ska komma hit någon blir den helt plötsligt alldeles för liten. skulle behövt MINST ett rum till, och MINST1 köksbord till ^^
 
Halie är iaf lämnad på dagis, jag ligger med världens träningsvärk i röven & Lotta ligger nedanför och lyssnar på när dom ovanför håller på lägger golv? målar? snickrar? Nä jag har ingen aning om vad dom gör, dom fixar lägenheten iaf så mycket har jag kommit fram till ..
Ska logga in på fotografernas hemsida och beställa hem korten på Halie också, kanske det kommer upp lite mer grejer på väggarna (som i princip bara består av bilder på henne men ändå ) det kan aldrig bli för mycket :D
 
 
tips på lättsamma kakor, snabba kakor hels.. 
jag är lat.. jag vill fokusera på tårtan.. 
 
 
Tänka sig att du snart blir 2 år, tiden går så fort men samtidigt känns det som du alltid varit med mig ! <3
 
 
 
 

Kommentera här: