Lottapotta

Se där ja, mitt "tjat" lönade sig & på onsdag drar vi iväg på en fotografering :)
 
Annars då?
Ehh.. just ja.
Vi tog och skaffade oss en hund för en vecka sen, en liten Lotta..
Världens mjukaste, sötaste men även störigaste hund jag nånsin träffat.
Jag ÄR egentligen ingen hundmänniska, jag har alltid velat ha en katt.
Men majoriteten här hemma är för hundar så det var väl bara att hänga på, sen blev jag ju fruktansvärt kär i henne när vi åkte dit och tittade :)
 
Letar jobb som en jävla dåre, men samtidigt kan jag ju inte jobba hur som helst när vi skaffade Lotta,
tror inte vi tänkte igenom det här så himla bra.. men det är väl bara göra det bästa av situationen !
Halie har blivit asrolig, allt hon säger är roligt, allt hon gör är roligt.. Jag ÄLSKAR att hon börjat göra saker och att man faktiskt fattar vad hon säger.. Att hon inte bara ligger där och skriker, inte kan göra nåt..
MEN det hade vart sjukt mysigt att få ha henne som en liten bebis ibland också, bara för att få ligga och mysa på riktigt utan att hon kan springa ifrån ^^
Imorn är det dagis för hennes del, jag tänker försöka göra mitt bästa att fixa ordning här hemma OCH leta vidare efter nåt jobb.. Vet ni något ? Jag är öppen för i princip allt bara inte där jag var.
 
Tack & hej, leverpastej!
 
 
 

Kommentera här: