Taggad & lycklig !

Nu tänker jag bli djup.. Hahaha!
 
Mina nyårslöften var att sluta snusa, börja träna, äta bra & aldrig riskera min hälsa för pengar igen.
Jag kan med gott samvete tala om att jag äter mycket bättre, jag har iaf BÖRJAT träna, jag hade snusuppehåll på 12 dagar & jag tackade NEJ till att fortsätta jobba & riskera att jag gick in i väggen totalt.
Visst är det jävligt tråkigt att inte ha ett jobb att gå till, vissa dagar saknar jag det fruktansvärt mycket men samtidigt så känns det så himla mycket bättre att må bra ! Att det inte är nån som lyckats förstöra min dag, min vecka eller hela min månad pga nånting inte passar. Det kommer nya möjligheter, det finns mer jobb & så fort jag får tag på ett nytt så hoppas jag verkligen att det är ett som jag kan åka till med ett leende på läpparna.
I måndags tog vi tag i träningen, det blev lite uppskjutet pga sjukdom osv men bättre sent än aldrig, 2 dagars träning gav mig en sån fruktansvärd träningsvärk så jag kunde knappt gå igår och trots det är jag sjukt taggad för kvällens träningspass ^^
Efter det ska jag barnpassa barnen som aldrig vaknar när man är barnvakt medans föräldrarna ska få sticka iväg på bio, NU är det deras tur att få lite egentid efter alla middagar jag och Daniel har fått själva :)
 
Och NU kommer det djupa ..
Under hela mitt liv har jag alltid trott att jag vet vad vänner är, vilka mina vänner varit och hur vänner ska vara.
Har alltid trott att jag haft gott om vänner tills för nån vecka sen, nu inser jag att det jag haft är "bekanta"
Idag kan jag helt ärligt säga att jag har TVÅ vänner, jag har två människor som inte ingår i min familj som bryr sig om mig, som stannar kvar hos mig trots mina brister och som faktiskt inte skäms för mig om jag nångång spårar.
TVÅ människor som hör av sig, som vill spendera sin tid med mig och som bara vill veta saker OM mig.
Det bästa är att en av dom människorna bor 30 sekunder ifrån mig, och jag vet att jag bara behöver lyfta telefonen OM det skulle vara nåt. Jag vet att hon finns där om jag skulle behöva det & trots det så är det människan som känt mig kortast tid. Helt ärligt är jag nästan lite förvånad över hur bra människor det faktiskt finns ! All kärlek till er för att ni är ni & för att ni finns för mig !
 
 

Kommentera här: